21 Şubat 2009 Cumartesi

3200


TUS kadroları açıklandı. 3200 civarı kadro açılmış. Eylül sınavının rekor(+4300) kadrosu kadar olmasa da oldukça yüksek bir sayı, özellikle geçen yılki çoğu aile hekimliği olan 1900 nisan kadrosuna göre...


Tabloya hızlı bir bakışla, İzmir ve Manisa'da istediğim dallarda bana hitap eden toplam 30'a yakın kadronun olduğunu gördüm. Bu tahmin ettiğimin ötesinde iyi bir tablo, yine de nedense o beklediğim "3200 kadro süper! Hadi gaza geleyim" hissini yaşayamıyorum...


Bahane kalmadı, kadrolar da iyi, ankara öncesi 27 gün kaldı. biraz daha dişimi sıkıp bu dönemi atlatmam lazım.

4 yorum:

leylak sarabi dedi ki...

3200 kadro süper! Hadi gaza gel küçümey, ama fazla da gelme dozunda gel, balatayı yakma yedek parçanı bulamayız.

24th fret dedi ki...

ya izmir ve manisa da ne demek? Diyarbakır'a ziyarete gelecektim ben :(

October Swimmer dedi ki...

evladım uzmanlık kadroları bunlar
mecburi hizmet kadroları sonra belli olacak

24th fret dedi ki...

haa iyi o zaman.
kebabın kralını yedireceksin ama bana söz ver. :)