20 Mayıs 2009 Çarşamba

Arrivederci amore, ciao!


Başlık Caterina Caselli şarkısından ödünç, ayrıca 2006 yapımı, "neden İtalyanlar aksiyon filmi yapmamalılar?" sorusuna tek başına cevap olabilen bir filmin de ismi. İzmir'e bir kaç aylığına veda ederken en uygunu bu olur dedim.

Perşembe, halk arasında sabahın körü olarak telafuz edilen bir saatte, eski-opelimize- arabamıza atlayıp ailecek yola çıkıyoruz. Yol, konaklamadan 15-16 saat sürecek, ama büyük ihtimalle Adana'da konaklayıp ertesi gün yola devam ederek, Cuma öğleden sonra Diyarbakır'a varmış olmayı umuyoruz.

Sonra ne mi olacak? Sonra, ben her gün köyüme, sağlık ocağıma gidip geleceğim. Ağustos civarı da İzmir'e dönüp kazandığım bölümde ihtisas'a başlayacağım. Tabi önce ÖSYM'nin yerleştirme sonuçlarını açıklaması lazım. Gelecek hafta içinde bekliyoruz sonuçları. Hem sonuçlar açıklandıktan sonra, kazandığım yere kaydımı yaptırmak için 8-9 günlük bir iznim olacak. Onu nasıl değerlendireceğime de karar vermem lazım.

Arada ufak izin ve raporlar kopartıp gezebilirsem ne ala! Çevredeki görülesi yerleri gezeriz. Hiç olmadı haftasonları var! Ama asıl tatil planlarım, mecburi hizmet dönüşü ihtisas yapacağım hastanede göreve başlamam için verilen 15 günlük süre zarfında olacak. Tabi bunları kararlaştırmak için önümde üç aya yakın süre var.

Şimdilik İzmir'e veda ediyorum ve bundan sonra blogun yönünün mecburi hizmet günlükleri, yerinin ise Diyarbakır olacağını söylüyorum. Ve gidiyorum...

Hiç yorum yok: