30 Mayıs 2009 Cumartesi

Lisa Hannigan



mutluluk bu değil de nedir?

5 yorum:

DORİS dedi ki...

ben orada ne var göremedim cidden, beyaz bir sayfa mı?
ama insanın mutlulugu görmek istediği,mutlu olmak istediği zaman görünüm önemli değil, değil mi.. :)))
bu arada izlediğin doris adlı blogum, bazı teknik arızalar sebebiyle oldugu gibi

doriscan.blogspot.com

adresine aktarıldı. diğeri kapalı, buradan izleyebilirsin:))) iyi haftalar şimdiden.

October Swimmer dedi ki...

yani sözlerde falan arayın diye yayınlamadım. mutluluk o küçücük yerde aşırı keyif alarak müzik yapmak, perküsyon olarak gazete ve fırça kullanmak, ritm kaçınca çok takmadan aynı keyifle devam etmek. o pub'un huzuru, lisa hannigan'ın sesini duymak... Daha gider bu. sanırım haklısın, isteyince görüyorsun.

doriscan hayırlı olsun da dışarıya kapalıymış. olsun!

leylak sarabi dedi ki...

bence doris youtube'a erişimi olmadığı için beyaz bir sayfa olarak görmüş olabilir. :)

DORİS dedi ki...

mutlu olmak için aslında ne cok nedenimiz var ama biz inatla mutsuz olabiliyoruz. geçen bahcede gezdim, böceklere baktım, çiçeklere... otları ezdim yeniden kalktılar ayaga,...
cok duygusalım ben de bu günlerde:)
senin de mutluluğa ihtiyacın var sanırım:)
blogumu actım, sağol sevgili october swimmer:))))

Müge E. dedi ki...

insanın evet tam şu anda orda olmalıydım diyesi geliyo..
çok güzelmiş yaaaaaaa.....:)