28 Şubat 2011 Pazartesi

Blogu kötüye kullanma postu

"Üretici değilsem neden tüketici de olmuyorum" diyorum ve blogu şahsi amacım için kullanıyorum bu postumda.

10 yıldır gitar çalıyorum, ne var ki işin teorik kısmında eksiklerim var Akustik gitarda "picking", elektro gitarda ise solo kısmında öğrenecek çok şeyim olduğunu biliyorum.

Ayda 368 saat çalıştığımdan(evet) benim çalışma saatlerime göre ders saatlerini ayarlayabilecek ve işyerimde ya da tercihen evimde bana ders verebilecek bir gitar öğretmeni arıyorum. Fiyat konusu yukarıda saydığım önceliklerimden daha sonra geliyor, bir şekilde anlaşırız.

Bu blogu okuyan ve İzmir'de bu tanımlamalara uyan arkadaşı, hocası ya da referans olabileceği biri varsa ve lütfen yorumlar, ya da iletişim kısmındaki e-posta adresimden bana ulaşırsa çok sevinirim.

1 yorum:

Taro dedi ki...

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_198075993538015

İzmirli gruplar Dawnfall ve Kemik'in gitaristi Emre Sarıkaya özel gitar dersleri veriyor. Her türlü referans olurum çok iyi bir gitarist olduğunu biliyorum. Kendisine Facebook'tan ulaşabilirsiniz, zaman - mekan - ücret konularında onun adına konuşamam ama umarım anlaşırsınız. :)