18 Ekim 2009 Pazar

Ekose'ye hayır!




Trendleri belirleyen insanları anlayamıyorum. Ne gerek vardı şimdi 10 yıl öncesine gitmenin. Zaten zorla insanların aklından ekose gömleği silmişken bizi 10 yıl geriye götürdüler. Yazıklar olsun! Hayır bir de tüm mağazalar/markalar o kadar benimsemiş ki, vitrindekilerin yüzde seksenini ekoseler kaplayınca senin alışveriş seçeneğin yüzde yirmiyle sınırlı kalıyor. Gelin birlik olalım ve Masa örtüsü gibi gezmeyelim! Bu sadece bizim elimizde, sokaklarda gezen son ekose gömlekli temizleninceye kadar bize rahat yok.

http://3.bp.blogspot.com/_qjpwnPW4c1o/RshIW_4lKlI/AAAAAAAAB38/8WmipZu-UqE/s400/NotHalfPlaid.jpg
Ekose gömlekle ancak bu kadar çekici olabilirsiniz.

13 yorum:

deniz gencer dedi ki...

hacı yanlışın var. ekose gömlekin moda olması benim de işime gelmedi lakin ekose gömlek candır. en güzel gömlek desenidir.

Esma dedi ki...

Bayanlarda bir yere kadar çekici olabilir ama erkeklerin o gömleklerle işi zor hakkaten, ne diyeyim kolay gelsin, vatkalı gömlekler çıkarsa siz de bize şans dilersiniz artık:)

leylak sarabi dedi ki...

mühendislere yönelik yarattığın faşizmi kınıyorum erdem. 10 yıl önce de vardık 10 yıl sonra da olacağız ekose gömlek bayrağımız ölene kadar savaşacağız

24th fret dedi ki...

erdem sen yüzde yüz haklısın.
deniz, sen haksızsın ibne.
leylak şarabıysa zaten hep haksız.

isteyen istediğini giysin tabii de; eskinin kötü alışkanlıklarını, sırf birkaç kısır modacı istiyo diye geri getirmeyelim be abi.

leylak sarabi dedi ki...

fret bence çok süper bi insan.

October Swimmer dedi ki...

cansu bence haksızsın

deniz gencer dedi ki...

bak gene yorum kavgasıyla verimlilik düşmüş. ekose gömlek güzeldir. moda olması hoş değil diyerek kendimi tekrar ediyorum.

ayrıca erdem'i moda konusunda uyuşmadığımız noktalar olsa da ciddiye alırım ama cem senin hiç şansın yok. düzenli olarak berbat giyiniyorsun karşim aslglkasga

leylak sarabi dedi ki...

http://chriscornell.org.uk/images/tourphotos/Reyjavik8sept/rosshalfin/chris-cornell-colour350.jpg

başka lafım yok.

24th fret dedi ki...

http://img190.imageshack.us/img190/6211/vesikalik.jpg

sustum.

deniz gencer dedi ki...

ya evet cem sen haklıymışsın. ekose gömlek berbatmış gerçekten. çok pişmanım sevdiğim için.

üşenmiyorsun di mi hiç?

hiç kimse hakkında her bişey dedi ki...

bence de yanlışın var! ekosenin güzel formları da var, küçük küçük kareli çok başarılı pantolon formatında ekoseliler var, bence o gruba haksızlık yapmayalım!

leylak sarabi dedi ki...

yani ben erdemin "en fazla bu kadar çekici olunabilir" teorisini çürüttüm de sen ekose gömlekli gençlik fotoğrafını göndererek neyi kanıtlamak istedin anlamadım. :/

October Swimmer dedi ki...

@hiç kimse hakkında her bişey
rica ederim pantolon demedim hiç
yoksa biz de giyiyoruz onlardan gerektikçe