10 Ocak 2010 Pazar

Güncellemeler 14: Faith



**Tamam Bono İrlanda'da büyük bir karakter olabilir. Tamam, Bono Avrupa'da hatta Amerika'da da büyük bir rock yıldızı olabilir. Tamam, Bono İnsani yardım adı altında bir çok organizasyona katılmış/önayak da olmuş olabilir. Tamam, Bono'ya büyük saygı duyuyor olabilirsiniz; ama sevgili Glen Hansard ve Damien Rice kardeşlerim, bunu Bono'ya karşı beslediğim olumlu/olumsuz hislerden bağımsız söylüyorum: Neden adamın yanında el pençe durmuşsunuz ki? Bono kadar büyük bir ticari başarıya ulaşamadınız, asla da ulaşamayacaksınız, ama sizin de seveniniz var. Sadece sizi dinleyen insanlar da var. Azıcık dik durun yahu.

Hayır olay güzel, o ayrı tabi...

**Avatar avatar denildi, ben de izledim sonunda. Çevremdeki herkes bensiz gitmişti, ben de annemi aldım gittim. Şimdi böyle bir giriş yaptığımdan filmi kötüleyeceğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Avatar kesinlikle sinemaya yeni bir boyut katacak, buna eminim. Filmin senaryosu özgün değildi gibi eleştiriler var, olabilir. Benim için en güzeli bu mükemmel görselliği izlerken Myazaki filmlerinden aldığım zevki almam oldu. İyi oldu

**Film demişken Soul Kitchen da izlendi dün gece Nefize, Arda ve Özgün ile. Fatih Akın olağan şüphelilerini oynatmış filminde. Eğlenmek istiyorsanız, iyi vakit geçirmek istiyorsanız mutlaka görmelisiniz. Tam bir tavuk suyuna çorba filmi yani. Ben bu filmi nereye koyarım peki? Gegen die Wand ve Im Juli'nin altına, Kurz und Schmerzlos'un da üstüne koyarım. O değil de Moritz Bleibtreu ve o eblek ifadesini özlemişiz yahu... Almodovar'ın son filmi geliyor ayrıca, duyurulur.

**Madem Cem İstanbul'a taşınıyor, hemen gitmeli ve evinde konaklamalıyım dedim. 22-24 Ocak arası İstanbul'dayım canlar. Şu son bir iki aydır üstüme sinen İzmir yorgunluğunu atmak, İzmir'in değerini anlamak için bir fırsat olabilir, ya da tam tersi İzmir'i daha çok sevmemeye de yol açabilir. Göreceğiz...

**Tekrar kayıt yapmak çok hoşuma gitti, madem hoşuma gitti ve software desteğim Sony Acid 7.0 sağolsun mevcut, neden hardware desteğim de olmasın diyerekten acil kalkınma planını sunuyorum
1- Akustik gitarımın tel ve bazı perdeleri değişecek, güvenilir bi gitarcı bulunursa(burada görüşlerine açığım okuyucu) bir kablo girişi taktırılacak. Aynı zamanda elektro gitarın da telleri değişecek
2- M-Audio usb pro isimli ses kartı alınacak.
3- Aklıma üçüncü madde gelmedi, ama iki madde çok öksüz duruyordu
O değil de George Michael'den Faith'i kaydedersem hakkımda yanlış düşünmezsin değil mi okuyucu?


**Zaytung.com isimli siteyi kim açtıysa kim yazıyorsa her istediği olsun, tuttuğu altın olsun...

**Bir pazar günü, hava saat iki buçuk olmasına rağmen gece gibi karanlık ve sağanak yağmur yağıyor. Gel de pazartesi sendromuna girme şimdiden.

3 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

bu halini dinlememiştim daha önce one'ın. bono'nun sesı tınısıyla kendını bellı edıor yıne... cok sevdım.. bono'yu da genelı ıtıbarıyle severım zaten.. yanındakılerın durumuyla ılgılı yorumuna da guldum ayrıca:) inspeksiyon dıorum.. asla dıkkatımı cekmezdı sanırım..

avatarın görselliği güzeldi ama konusu eet, sıradandı, ve hatta vasattı, üstelik fazlaca da uzadı.. ama o uçan ejderhamsı canlıların -bı adı vardı emınım ama suan googledan bakamıcak kadar usengecım- hareketlerı, sora bı d yere basıldıgı zaman fosforlu fosforlu cıkması, bi d büyük ağaç fantastikti.. ama yıne d.. ı-ıh, sevdiğim söylenemez.

pazar gunu.. kızıl bı gokyuzu vardı ankarada..

DUST OF MINE dedi ki...

3- LCD
olsun, aldıysan başka tabi

October Swimmer dedi ki...

@atlantis onlar kayıt materyalleri ama ayrıca LCD evet düşünülebilir de, televizyon izlemeyen bir bünye olarak şimdilik gereksiz sanki