17 Ocak 2010 Pazar

Son vuruşu iyi yapanlardanım


Evet, parmağın işaret ettiği benim.
Hayır, parmağın sahibi ben değilim.

Bir tus dersanesinin deneme sınavı arka kapağına çıkacak kadar da ünlü oldum böylece. Yanlış anlaşılmasın. Zamanında Trt gap'ın düzenlediği ilkokullar arası bilgi yarışmasında koskoca 1 saat televizyona çıkmışlığım vardır. O yüzden bu şöhretin beni şımartacağına inanıyorsanız bir daha düşünün.

Artık sokakta yürürken zorlanacağımı falan düşünen varsa, onlar da yanılıyorlar; zira bu parmağın gösterdiği adamla, bu satırları yazan adamın görüntüsü arasında da dağlar kadar fark var. Ama olur da bu resmimden beni bir gün tanıyacak olursanız, gelin rahat olun, star kaprisim yoktur...
parmağın sahibine ayrıca keşfi için teşekkür ederim.

3 yorum:

leylak sarabi dedi ki...

tus dergisine niye tuna kiremitçinin fotoğrafını basmışlar yahu?

October Swimmer dedi ki...

hiç yakışmadı

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

:) heyooo,artık benim d ünlü bir parmağım oldu bu vesileyle!

inspeksiyonum o kadar da fena değilmiş demek ki :) ama sayfayı açınca parmağımı gördüğümdeki şaşkınlığım görülmeye değerdi hani :)