6 Ocak 2010 Çarşamba

To Bid You a Cem Ünver

Bu iki yanağın çarpışması bütün dünyayı yıkabilir, evet.

Yiğit'in Ankara'ya taşınması, Deniz'in askere gitmesiden sonra son darbe de Cem'in (ki siz onu uyuz yorumlarından tanırsınız:)) İstanbul'a taşınma kararıyla inmiş oldu. Gidin diyorum hepsine, hatta bu gece masadaki arkadaşlara da belirttim. Gidin dedim. "Beklediniz de ben İzmir'den şikayetçi olmaya başlayınca gitmeye başladınız" dedim. Çok utandılar

Aslında kimse utanmadı.

...Bu gözlerdeki mutluluk, ağzın çemçükleşmesi ise paha biçilmez

Neyse cem kişisi şehir değiştirdiğinden hep beraber bi toplanalım dedik. Hem Deniz askere gittikten sonra bir türlü göremediğimiz Selcen hanımı da dünya gözüyle görüp iyi midir, değil midir, bi ihtiyacı var mıdır? anlamış olacaktık.

Cem'in kimseye haber vermeden aniden yaptığı şeytani taşınma planının perde arkasını öğrendik. Bir olayı yokmuş. Sonra bir ara kişi bazında masadaki insanlara karakter analizi yaptık(en çok ben mağdur oldum). Akabinde ben İzmir ve İstanbul'u karşılaştıran bir monolog yaptım. Sonra öne sürdüğüm tezlerin antitezini yarattım. Nötrleşince susup, kısfmet dedim.
Bir takım laubali hareketler

Cem karşimin, taşınmasından bahsederek "fena mı oldu abi, İstanbul'da bi kapınız oldu" dedikten sonra bu ay sonundaki muhtemel İstanbul ziyaretim için,"Abi uyku tulumuyla gelirsin" demesine tanık olduk.

Öylece bira içip klip izledik temelde. Zaten Rock n Beer adlı mekanda başka ne yapılır ki? Haa unutmadan sevgili okuyucu Star Wars'ı 123-456 olarak mı izlemek isterdin, yoksa 456-123 olarak mı? Biz nedense yarım saat kadar bunu tartıştık, senin de görüşlerini duymak isterim?


Not: Özleyeceğim seni yahu

8 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

o son laubali fotoğrafta adeta bir deniz gencersin, bunu fark ettin mi peki?

October Swimmer dedi ki...

yok deniz genellikle ağzını değişik şekillere sokuyor poz verirken kjkkhjgdhas

http://www.facebook.com/octoberswimmer?ref=name#/photo.php?pid=10132233&id=637000111

şu mesela

Sel dedi ki...

you're a bad bad person.

noranıngemisi dedi ki...

Allahım ne star warsmuş herkes aynı şeyi tartışıyor, ben de hala izlesem mi izlemesem mi diye düşünüyorum, daha hiç izlemedim :/

Esma dedi ki...

24 ocak'ta e2 ya da cnbc-e'de 123456 nın hepsini birden yayınlayacaklarmış, Allah kahretsin ben o gün de çalışıyor olacağım:S önce 1 ile başlayıp sonra 456 yapıp 23 e dönen insan kişisiyim yani bu konu hakkında söz hakkım bile olmamalı ama ilk ben atladım bu tartışmaya farkedildi mi:)

October Swimmer dedi ki...

aaa neden olmasın canım
ben de 99'da sinemada 1'i izledikten sonra üniversiteye başladığımda 2002'de 456'yı ve sonra 2 ve 3 ü tekrar gösterime girince izleyen biriyim.
Bence serinin hepsini izlemek yeterli söz hakkı olması için:)

24th fret dedi ki...

kuzen eşyalarını 16'sında getiriyomuş, yani gelip bizde kalabilirsin karşim, uyku tulumuna gerek yok :)
Ayrıca bu kalbin kadar temiz blog sayfasını bana ayırdığın için ne kadar teşekkür etsem az :)
Ağzın çemçükleşmesi ise mikemmel! Bi de aşkın çemçükleşmesi var ki yüce kozmos kimseye göstermesin.

alt + 168 dedi ki...

4-5-6-1-2-3 doğru sırası arkadaşım onun.

ayrıca özledim lan hepinizi.